onsdag 25 november 2009

OO- tre

Hur andra ser på tre hittar du hos akson

21 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Kul bild, där du lyckas fånga tre insekter som kalasar i frön :)

Ha en fin onsdag/E-L

Hedwig sa...

Tre olika arter i en och samma smäll - bra jobbat.

Maria sa...

Tack för titten hos mig.
Tre insekter på samma växt, snyggt fångat!

Anette sa...

Vilket kalas........bara de inte börjar kalasa på varandra sen...../Anette

ElinsPhoto sa...

Måste verkligen varit smaskens på den blomman eftersom de samlades alla tre :)

Husbilen Credo sa...

Tre små rackare som får sig ett skråmål.
Ha en bra dag!

Lasseivomma sa...

En samlingsplats för insekter, bra fotoställe.

Daniel sa...

Härligt!

Sommar kom!

Rajson sa...

Snyggt me tom tre olika insekters arter!

Lairama sa...

En fluga gör ingen sommar... men nog sjutton gör tre flugor en perfekt sommarbild.
Längtar...

Chesney sa...

What a great trio, wonder how their conversation goes?? LOL

Camilla (Rantis) sa...

Här delar man på maten ser jag...
snyggt fångat!!

Ja, jag hade den äran att ha mamma hacke + två ungar vid fågelbordet hela sommaren...
hon matade dem oftast en å en...
men en dag satt alla tre på rad i mitt träd...
en ögonblicksbild!

Frida sa...

Triss i kryp! Snyggt fångat!

Anette sa...

Faktum är att Ester inte tog köttbullarna fast jag sa "varsågod".........man får ju inte ta något på bänken!
Men när de väl låg på golvet försvann dom fort! /Anette

Misswhatsit sa...

Vackert foto och starkt jobbat att lyckas fånga dessa tre små kryp på upptäcksfärd i blomman

OF SPRING AND SUMMER sa...

Fin och vacker bild!! Ha det bra.

Pockethexan sa...

Kul att se alla olika tolkningar på tre o alla behöver inte vara stora för att vara fina...

...fast mina små är ganska stora nu.

Kramis!

<;D

Olga T sa...

Tre små söta:)

Maria Berg sa...

Den där blomman såg jag också i sommras och då var där också massa olika insekter på den jag hade nog den röda skallbaggen, en gräsfjäril och eb fluga.

/MB

Skogens drottning sa...

Tack så hemskt mycket, jag är ingen sån som fotograferar särskilt mycket, men tänkte ändra på det nu!

Härlig bild, den får mig att längta till sommaren - och tre var dom :)

Ha det gott!

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mej :))
Du kanske har en liten hörna av ditt skrivbord som kan visas upp? Det får väl blir min utmaning till dej då, visa ditt skrivbord ;-)
Själv är jag obotlig perfektionist...på gott och ont.
Ha en fin dag.
/Helena