onsdag 9 juni 2010

oo- tripp trapp trull

Fler ordlösa bilder hittar du här.

13 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Gulligt!

Anonym sa...

Ior är min absoluta favorit.

Pialotta sa...

Kramisar i triss.. jag älskar de där gosedjuren.. har man barn och barnbarn så finns de runt en alltid:)
Ha de gott .. krama på;)

Nettan sa...

Härliga "gosedjur"!
Fin bild..
Ha det så gott // Nettan

Cecilia Artista sa...

Så härliga gosedjur du har!

Anni sa...

Undrar just vem som gosar med de där? Vilken fin samling!

Chesney sa...

Now I'm gonna be singing the Winnie the Pooh song all day! Too cute!

Anonym sa...

Herligt bidrag til denne uges tema - og så er tigerdyret i øvrigt min favorit :-D

Resa med Herbert sa...

Hej!

Så gulligt med puhgänget

Må gott, önskar Irene

Erik "Semlan" sa...

Ibland känner jag mig själv som "en med mycket liten hjärna". Nalle Puh är såå skön. En mysig trio du visar upp. :-)

Misswhatsit sa...

Så söta små mjukisar!

Helena Kulle sa...

Hihi..söta kompisar :)
Ha en fin kväll.
/Helena

Anonym sa...

Härligt! Gillar Nalle Puh!