onsdag 26 januari 2011

olika

16 kommentarer:

Sandbergs Fotoblogg sa...

Mitt tips är LCHF, så kan du äta så mycket ost du vill!

Fina gökur!

Lasseivomma sa...

Hu, tänk kl 12, vilken tortyr....

Anonym sa...

Koko! :)
Så många fina klockor.
Ha en fin dag.
/Helena

Anette sa...

Med så mange ur hadde jeg nok blitt helt ko-ko ;) Herlig bilde :D

Maria G sa...

Så många olika och väldigt fina gökur.
Superbra bild till temat!
Ha en bra dag!

Lisa sa...

Hihi skrattar lite åt Lasseivåmmas kommentar :)

Ja gösses vad mycket galande gökar det kommer vara kl 12.

Kul tolkning

Pialotta sa...

Ko kooooooo .. klockan är...
Känns igen sen förr:)

Elisabeth sa...

Här måste du väl ha varit någonstans i Schweiz, för att knäppa en sån bild! Härligt om man gillar tick,tack. Ha dé!

mimmi sa...

Det var många fina klockor och jag gillar den stil :)

Charlotta sa...

Tänk när alla de sätter i gång och gal. :P

mimmi sa...

Men det är ju såååååååååå typisk .. det är alltid sånt som händer när man INTE har någon kamera med sig :)

Mona sa...

Coola att se på, men jag skulle nog bli tokig av ljudet.

Anni sa...

Ser att Annelie skrev precis det jag skrev hos henne när jag såg din kommentar om ostarna!

Och så inser jag att jag kanske ska visa mitt gökur någon gång - där är det inget knussel ;-)

Pysselfarmor sa...

Men jistars då...va många gökar som ska kokoa här då - vilket liv!
Jag skulle få migrän. Inser att det är nog inte dina ;-)

Camilla (Rantis) sa...

hahaha...vad läckra!!!
men jag skulle nog bli koko i huvvet om jag stod i den affären....
=)

Birgitta sa...

Vad svårt det måste vara att välja!