fredag 20 juli 2012

Efter alla dessa år så får jag äntligen se min idol!

Det är inte bara ateljé jobb som jag är i Skåne för att pyssla med, dottern har vunnit två biljetter till en spelning med Thåström så det ska vi gå på i kväll.
Thåström som är en gammal "kärlek"sen många år tillbaka, har jag aldrig fått uppleva i verkliga livet.
Men i kväll så står han på sen och med sig har han Anna Ternheim som också är en tjej som ska bli riktigt skoj att se.
Att det sen är nere på Österlen vid Kronovalls vinslott är bara bonus.
Bilden har jag lånat från Ystad allehanda.

4 kommentarer:

Rajson sa...

Hoppas ni får en riktigt skön upplevelse.Herr T såg jag attans lämge sen på Kåren i gbg.Gillar också denna egensinniga artist!

anemonen sa...

Åh lyckliga du. Då får jag önska dig en härlig kväll.

Pialotta sa...

Såg det alldeles för sent att han skulle uppträda där... Har sett honom tidigare... en av mina alla favoriter... Lyllo dig :)

Pialotta sa...

Såg det alldeles för sent att han skulle uppträda där... Har sett honom tidigare... en av mina alla favoriter... Lyllo dig :)