onsdag 30 december 2009

ordlös onsdag- smak av sommaren

Fler smaker finns här.

16 kommentarer:

www.livskrafter.blogg.se sa...

Härligt med lite sommar när det biter vintrigt i kinderna och termometern visar -25...
kram
Emma

Maria sa...

Vilken underbar bild! Den väcker barndomsminnen till liv :)
Gott Nytt År!

christina sa...

Mmm, vad gott! Dina isbilder från Vänern är helt suveräna. Måste ut idag, vi har sol!! Gott Nytt År!

Husbilen Credo sa...

Vackert sommar foto.
Gott Slut och Gott Nytt År.

Lasseivomma sa...

Bra sommarsmak i den bilden.

Resa med Herbert sa...

Hej!

Fin sommarprimör.

Gott Nytt År! önskar Irene

Hedwig sa...

Barndomsminnen, mmm. Satt idag och tänkte just på välfyllda ärtskidor, så sällan man ser det numera. I Helsingfors kan man köpa hela ärtskidor på Salutorget på sommaren. Missa inte det om du får chansen nån gång.

Anonym sa...

Barndomsminne :)
När jag var liten gick jag i farmors grönsaksland och käka bönor, så gott det var :)
Ha en fin dag.
/Helena

Marie sa...

Nyskördat. Så läckert! Dina is skulpturer är fantastiska. Gott slut vännen.

Chesney sa...

Love these peas in a pod, awesome shot. Interesting how they lay so perfect in that pod!

anne sa...

Mmmm...Jag älskar färska ärter! Till och med jag kan längta efter sommaren med den bilden, oftast är jag ganska nöjd som det är!

Bitten sa...

Härligt somrigt. Gott Nytt År!

BP sa...

Visst är et ärtor... eller. Härlig påminnelse av sommaren. Väl behövligt i det grå och iskalla 08-vädret:-)))

Eva-Lena Sjösteen sa...

Säger som så många andra, bilden får mig att bli nostalgisk och tänka på barndom, härligt :)

Önskar dig ett riktigt
Gott Nytt År och tack för alla fina givande kommentarer under 2009! Väl mött igen 2010!

Kram
E-L

anemonen sa...

Precis nyskördat och gott. Verkligen en försmak av sommaren.

Maria Berg sa...

Underbart!

Härligt med isskulptureerna och vad kärt med lillpojken som skjuter på rullstolen, MB