torsdag 11 augusti 2011

Tema fredag- Full


Maken har bestämt temat den har fredagen, och ni får tolka det hur ni vill.
Men ni har väl hör det där om att glaset är halvfullt eller ?
Hur som helst tror jag att dagens tema kan bli ganska spännande att se hur ni tolkar.
Själv har jag och min dotter slitet med att röja vass och där kan man kalla att skottkärran blev full!
Nu är det dags att visa era "fulla" bidrag, lägg in ert bidrag på mr linky och länka det hit, så kan många hitta till era bidrag.



22 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Ja den skottkärran kan man väl kalla full;-)))
Ha en skön helg;-))

Skaparglädje sa...

Hur många fulla skottkärror med vass fick du? Jag tycker den ser överfull ut.

BP sa...

Den skottkärran är inte bara full utan överfull skulle jag vilja säga;-)

Milla sa...

Mer än full skulle jag vilja säga ;0)

Jah Hollis sa...

Det där med glaset är en knepig fråga. Det finns ett av de brittiska rockmagasinen jag läser som alltid ställer den frågan i en viss typ av korta intervjuer de gör.
Att din skottkärra är full råder det dock ingen tvekan om.
Och min variant av temat finns också på plats.

Unknown sa...

Morrn.
Din skottkärra är helfull...

Nu har jag lagt upp 3 fulla bilder
på min blogg.

Ha de bra

Hasse A Norge

Leena sa...

Kul tema idag! Och din skottkärra är absolut full ... med råge!
Ha en skön helg!

Pumita sa...

Ni har jobbat hårt, ser jag! Jag är full av beundran. ;)

Jag gillar att se mitt glas halvfullt, eller försöker iaf att ha den inställningen, saker och ting blir lättare då... men när jag fotade mitt bidrag var jag inte full... jag var spiknykter. ;D

4U2 sa...

Passade precis till några av dagens bilder!
Fin bild hade du!

Gunilla sa...

Jag tolkar FULL gas!!
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2011/08/fredagstema-full.html

B i r g i t t a sa...

Där var det nog överfullt ;)

Pialotta sa...

Härligt ämne du tog denna veckan.. finns en hel del att välja på:) Din bild med skottkärran så full gillar jag skarpt :)

Mona sa...

Vilket hårt arbete som ligger bakom den fyllda skottkärran. Hoppas ni får lön för mödan.

Bitten sa...

Det ser slitigt ut, det där med vassen.

LissenTo sa...

Ett riktigt slitgöra ni gör. Men så fint det blir efteråt.

Soliga sensommarhälsningar // Lissen

Anonym sa...

Kul tema och verkligt full skottkärra! :) Trevlig helg!

Erik "Semlan" sa...

Har ni rensat hela vassviken? Det var en massa vass, flera lass! ;-)
Läckert foto.
Bevis på att det vassa arbetet utförts. Hoppas ni belönades med en fin grillmiddag. :-)
Jag ser nog glaset som halvfullt... men det är inte helt enkelt. Knepigt kan jag tycka.

SigridfraEnget sa...

Liker bildet ditt, gode farger. Og skottkärran er overfull, vil jeg si!

ormbunke sa...

Risken finns väl att hälften trillar ut på vägen. Ha de gott i helgen. Anita

Bildgatan sa...

Överfull är ordet och här har ni verkligen jobbat ordentligt. Det är skönt när skottkärrorna fyllts och sedan ser vi resultatet.

Själv har jag bara fyllt skottkärran med ved den här sommaren, efter krattningen har sambo fått "plocka ihop" och köra.

Gunilla sa...

Skottkärran är visst ful, till och med överfull!

Kul tema denna veckan :)

Kerstin: sa...

Vilken härligt bild på skottkärran.Här har det jobbats för fullt!