torsdag 22 december 2011

Tema fredag - jul

Sista tema fredag innan julafton måste ju bara vara JUL.
Här hos oss har vi i kväll gjort lite julgodis och annat smått och gott.
Mina strutar är det enda jag fått upp, men att fylla dem det gör jag imorgon, och ev klä julgranen.
Så där värst mycket pynt finns inte hemma hos oss, det överlåter jag åt andra.
Sveas Cafe´i Kumla där gör man världens godaste tårta till jul , det kommer vi att mumsa på när vi åker upp till de mina på juldagen.
Så nu är det upp till er att visa vad som är jul för er.... Och med det önskar jag er en riktig God Jul och ett Gott nytt år.

Ni som vill vara med lägg in er länk i mr linky och glöm inte att länka ert bidrag hit.
Jag hoppas att det blir rätt för helt plötsligt så är blogger ändrat och det kan ta lite tid för mig att få till det!




18 kommentarer:

Leena sa...

GOD JUL! Och tack för alla inspirerande fotoutmaningarna under året! Hoppas du orkar fortsätta även nästa år, det är jättekul!
Kram/ Leena

Monica o Jacob sa...

GOD JUL och tack för alla utmaningar som du lagt ut;-)

Mona sa...

Önskar dig en GOD JUL och tack för alla fina teman du presenterat under det gångna året!

4U2 sa...

Önskar även dig en GOD JUL!

Rantamor sa...

Hej Carina och God Jul på dig.
Hoppas att du och din familj får en underbar julhelg...

Jukram från Rantamor.

Erik "Semlan" sa...

Vilket julpaket. :-)
Ser gott ut.
Passar också på att önska dig en god jul och ett gott nytt år. :-)
Vila upp dig med familjen och njut!
Hoppas du fortsätter med denna roliga fotoutmaning nästa år.
En julkram från Semlan. :-)

Pysselfarmor sa...

Jul jul strålande jul önskar jag dig och de dina! Tack för att du orkar hålla i gång Tema fredag!

Bitten sa...

God Jul. Tårtan från Sveas ser smaskig ut.

ormbunke sa...

God Jul till dig och tack för fredagsmyset. Kram. Anita

Nett sa...

God jul till dig :)

Mimmi sa...

God jul till dig och dina nära :)
kram

BP sa...

Önskar dig också en riktigt God Jul och vill tacka dig för allt arbete du lägger ned på Fredagstemat. Tycker det är kul och inspirerande att vara med här så ofta jag kan... å det är ju ganska ofta!!!

Olga T sa...

God Jul och tack för att du håller i med fredagstemat även så här dan före dan!

Rajson sa...

Ja julpyntandet kommer i andra hand hos mig med.
Bara jag får julblommor och lite levande ljus så är jag nöjd.
God Jul Carina!

Anonym sa...

God jul och tack för roliga utmaningar i tema fredag!

Jah Hollis sa...

Så var mitt bidrag inne med.
Ja, det är nog mycket smaskigheter som bjuds här och var denna helg. Hos mig bjuds det soppa och chokladtomtar.
God Jul!

SigridfraEnget sa...

GOD JUL!
Mitt bidrag kommer lite sent... Du visar upp riktigt fina strutar, och den tårtan ser jättegod ut!

SigridfraEnget sa...

GOD JUL!
Mitt bidrag kommer lite sent... Du visar upp riktigt fina strutar, och den tårtan ser jättegod ut!