torsdag 14 juni 2012

Tema fredag- spretigt

Tiden bara flyger iväg både vad det gäller dagar och år.  Inser just i dag, eftersom jag fyller år idag att var i hela friden har de här åren försvunnit. Fast det klart om man sätter sig ner och tänker till så har det allt hänt ganska mycket. Det ska jag inte trötta ut er med. Men livet kan vara ganska spretigt på ett positivt sätt, jag är en person som är nyfiken och vill lära mig nya saker hela tiden och då kan det lätt bli lite spretigt. Kaprifolen som växer vilt utanför där jag arbetar spretar åt alla håll och kanter.
Vad mer kan du få som är spretigt? visa oss.
Nu gott folk så bjuder jag er på en virtuell tårtbit så ni kan fira min födelsedag tillsammans med mig.
Förresten så finns det ev en till här, som firar sin födelsedag idag, och hon brukar vara med på tema fredag.  Grattis Birgitta !

Lägg in din tolkning i mr linky och länka ditt bidrag hit till sidan.





26 kommentarer:

Anni sa...

STORT varmt grattis på födelsedagen!

Mina fotostunder sa...

Ett jättestort GRATTIS!

Skaparglädje sa...

Grattis på födelsedagen!

Min fotogen sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Beppan sa...

Grattis - och hipp hurra på din dá!!!

Kerstins foto sa...

Stort grattis på födelsedagen!!! :)

Pysselfarmor sa...

Hipp hipp hurraaaaaaaaa!!
/kram Gun

ormbunke sa...

Ett stort GRATTIS!

Leena sa...

Grattis! :-) Och tårtan smakade smaskens, tack!

Maria sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

llhertz sa...

Riktigt stort grattis till dig på din alldeles egna dag!!!

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen. Ska äta den tårtbiten från min födelsdagstårta igår och firar dig :D

Pialotta sa...

Stort grattis till dig på födelsedagen :)Vad heter den fina något spretiga växt du visar.. riktigt vacker? Ha de bäst :)

Jah Hollis sa...

Grattis till födelsedagsbarnen och tack för den kalorisnåla tårtan! :-)
Ja, känslan av att tiden flyger iväg snabbt lär tillta med åldern. I alla fall känner jag det så. Mitt lilla gudbarn, som jag tycker adoptivföräldrarna nyss hämtade hem från Kina som liten baby, gick ut nian på torsdagen.

B i r g i t t a sa...

En riktigt spretig kaprifol och doftar gott gör den säkert :)
Ps jag har samma färg här

B i r g i t t a sa...

Ja just det grattis - lite sent - vi fyller ju på samma dag :)

Bitten sa...

Grattis i efterskott. Hoppas du hade en härlig dag!

tilda sa...

Grattis på födelsedagen!

Stare Ström sa...

Lite försenat grattis på födelsedagen!

4U2 sa...

Grattis!

Marit Johansson sa...

Stort grattis till dig!

Inte illa att ha så fina blommor som växer vilt på jobbet!

hundenstina sa...

Grattis och njut nu fullt ut av Din Dag!!!

Nett sa...

Ett stort grattis på din födelsedag :)

Marit sa...

Gratulerer med dagen. God helg og god feiring! :o) Takk for kakestykket.

Ikke så oppfinnsomt dette innlegget mitt, men sitter på jobb og har ikke den helt store tilgangen på bildene mine herfra.

Malys krok sa...

Gratulerer så mye med dagen!
-Margit-

Elisabeth sa...

Grattis! Du får vara med på en virtuell tårta annars är en vacker mörk lilja mitt spretiga bidrag.