torsdag 16 maj 2013

Tema fredag- skylt


Den här veckan är det skylt som är temat. Jag hittade den här skylten i Skövde och jag tycker den är bara så bra!
Själv ska jag packa bilen och dra ner till Malmö i morgon, och där hittar man betydligt mer skyltar än här i min lilla "by".
Men lathet det finns det här, finge man så skulle man köra bilen in på ICA, bilen skall gärna med till varje ställe,

Så ut och leta skojiga skyltar och delge oss vad ni hittat. Lägg sen in ert bidrag i mr linky och länka hit från er sida.

17 kommentarer:

Eva Trillian sa...

En jättebra skylt! :)
Ha det så väldigt trevligt i Malmö!

Monica o Jacob sa...

Sista skylten är ju helt underbar;-)

Violen sa...

Så sant, så sant!
Trevlig helg!

llh sa...

Det finns lite för många bilkramare ;)
Ha en fin helg!

Kakan sa...

Den skylten var ju hur bra som helst.
Borde finnas på fler ställen...

Ha en bra helg!

Sommarkramar Kakan

Anni sa...

Det var en väldigt bra skylt (säger jag som inte kör bil alls ;-))

B i r g i t t a sa...

Lägger de lata vantarna på handikapplatsen :)
Inte bra alls!

http://budapestcityphoto.wordpress.com/2013/05/17/hrc-sign/

Anita - Malta sa...

Här var det ord och inga visor ;-) Härligt och så sant.

Marit Johansson sa...

Den skylten gillar jag skarpt, borde sitta på varenda handikapparkering!

Anonym sa...

Riktigt bra samtidigt som det är lite "skriva på näsan"-varning. Tyvärr behövs det nog.

Anki sa...

Underbart!
Ha en trevlig helg!

Maria sa...

Kul att du kikade in hos mig :)
Hoppas du får det riktigt trevligt nere i skåneland!
Kramar Maria

Ps: Ska försöka vara med på din fotoutmaning framöver, var längesedan sist.

Erik Semlan sa...

Vilket superskylt! Verkligen bra.
Stämmer bra. :-)
Ha det så bra nere i Malmö.

Tony sa...

Bra skylt som behövs på fler ställen.

Maria LENN Thunholm sa...

Jättefin bild, men jag màsta skriva "Hoppas du fàr det bra där uppe i Skàneland"... Skàne ligger i norr för mig...

Jah Hollis sa...

Någon sådan rolig skylt som din blev det inte, tvärtom en ganska intetsägande sak. Hoppas du får en bra helg i solskenet som gassar ner över oss här i Malmö.

Pumita sa...

Haha, den skylten gillar jag skarpt. Mycket bra rutet!