onsdag 6 januari 2010

ordlös onsdag- rester


Här finns fler rester att beskåda.

12 kommentarer:

Maria sa...

Fin bild av svanen. Att de lämnar rester efter sig det kan jag tänka mig. Men de är fina fåglar.
Ha en bra dag!
/Maria

Hedwig sa...

Vackert foto, men jag håller med. Deras och gässens rester är inget vidare.

Misswhatsit sa...

En konstnärlig och vacker bild på svanen.
Trevligt att ha dom i närheten trots att dom lämnar en del rester efter sig.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Jag har ingen erfarenhet av de resterna så därför skulle jag gärna välkomna den till min sida av älven, har dem idag på andra sidan, för att få så fina bilder.

Pialotta sa...

Rester av en sommar med familjen Svan:-)) Så fyndigt..
Ha de..

sinneskatten sa...

I morse när jag lade in tema bilden var jag uppenbart ganska förvirrad, för jag hade text till ordlöst???
Men nu har jag klipp bort den och sätter ditt den här istället.

Vi stugan bor herr och fru svan, putsar sig gör de ofta och mycket rester lämnar de också efter sig.
men så här när snön vräker ner så känns det ganska avlägset, men snart så!

Anonym sa...

So perfect for your theme, what a beautiful creature even if they do make a mess! :)

Anonym sa...

Mjuka rester!

NinaVästerplana sa...

Mäktiga fåglar! Inger respekt....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Lisa sa...

Javisst, massor med "rester" blir det, men gräsmattorna brukar ma bra av dem...

mimmi sa...

OH så fin bild av svanen :) jag har inte lyckats få en bra bild på en svan än ..de jag har är väldigt gryniga ..men din är så klar och fin :)bra fotat :)
ha e fin kväll
kram :)

Petit Eyekiss sa...

Om man vill ha Styvmorsviol i trädgården är det bra att gödsla med fågelträck.
Vi brukar ta med lite från en liten ö där det finns gott om båda delarna.