onsdag 13 januari 2010

Torsdagsreflektionen vecka 2

Min reflektion över veckan som varit är kyla och åter kyla, på jobbet har vi varit utan vatten i över en vecka och elen har kommit och gått, med påföljd att värmen gjort det samma.
Att bedriva en fungerande verksamhet med allt detta strul tär på oss.
Det som slagit oss är hur beroende vi är av bl.a vatten, eftersom vi fått köra och hämta vatten i hinkar och dunkar så blir man ganska rädd om dropparna.
Hela tiden dyker det upp nya saker som trasslar pga kylan.
I dag är det betydligt "varmare" ute så hoppas jag att trasslet är på väg bort från oss.

Nu blir det spännande att höra om era reflektioner.
Skriv din reflektion länka hit och sen kommer det skojiga , att läsa era reflektioner.

7 kommentarer:

Chesney sa...

I am sorry about you now having electricity....not fun....hope it is back really soon!

Wow, what a great reflection image...you can feel the cold you are feeling when looking at this!

Anonym sa...

Besvärligt med krånglet men jag hoppas att det riktiga vintervädret håller i sig. Det blir så mycket ljusare och renare.

Nina Xi Fotoblogg sa...

Ja, den här kylan börjar bli enerverande! Nu finns lite tankar hos mig oxå...

Kvasthilda sa...

En liten tillbakablick på veckan som gått, med världens sämsta foto....

Wildhearts sa...

Nu har det kommit lite tankar om veckan som gått. Jag har inte haft det lika tufft som du har haft :)

Helena sa...

Lite sent, men här är i alla fall min reflektion;http://aragornsfru.blogg.se/2010/january/torsdagsreflektion-141.html

MariaKF sa...

Vi har haft väldig tur med elen, trots -20 grader och gammalt hus. Inga strömavbrott. Vi är evigt tacksamma! Vackert foto!!!