måndag 20 september 2010

Höstjakt

PÅ väg på höstjakt i Närke ,fler höstjaktsbilder här.

16 kommentarer:

Marie sa...

Ser att du är på väg.......
Undrar vart din höstjaktgick. Fin bild fick du i allafall :-)

LissenTo sa...

Jag gillar verkligen alléer, så inbjudande att gå på eller åka bil.
Härlig bild.
Ha en härlig start på veckan. Lissen

bokhyllan sa...

Vackert. Här vill jag cykla.

Rantamor sa...

Jagar du ???
Eller gör du som jag att du jagar höstbilder att fota...
Stillsamt foto.

Ha d gott.

Pialotta sa...

Alléer är så vackert att köra in i.. cykla, gå eller vad du vill..:)
Denna höstjakt kunde kommit någon vecka senare, då hade jag säkert haft fler höstbilder.. det är ju Äppelmarknad nästa helg.. vi har ganska så grönt här fortfarande..

Johanna S sa...

Åh så fint - bilden ger en härlig känsla :)

linsky sa...

For et deilig bilde! Der fikk jeg lyst til å gå en tur!

Petunia sa...

Alleer er så vakkert!! Nydelig bilde!!

Malys krok sa...

Du har en vakker vei å gå på...Så bra at du gikk der på din Høstjakt, for da fikk jeg se den! -Margit-

Misswhatsit sa...

Vilken härlig höstbild. Den lockar till en långpromenad.:)
Tack för kommentaren hos mig i fredagstemat.
Ha en fin kväll!

mimmi sa...

Man följer en stig och där ser man mycket :)Denna stig ser precis ut som den jag går när jag är på väg ut på mina promenader :)

Mona sa...

Det är underbart att cykla eller gå i en allé. Alléer brukar vara vackra alla årstider.

Anonym sa...

Det är vackert med höst och med alléer.

NuttesPyssel sa...

Hej. Hittade till din blogg av en ren tillfällighet.
Så fina bilder du tar!

Melusine sa...

Stemningsfullt bilde! Jeg liker det, flott bilde nå når høsten har startet sitt inntog :)

Tezzie sa...

Vilken fin bild på den 'nya' hösten...ger mycket stämningsfulla känslor. O, kan inte hjälpa fundera över bromsspåret...ser nästan ut som nån kört av vägen! (kanske under höstjakten ;D)