torsdag 30 december 2010

Gott nytt år önskar jag er alla mina blogg läsare

Så är det då dags att sluta ihop säcken för 2010, och det man kan konstatera är att det bestått av mycket snö. Ett år som varit ganska hektiskt för mig, många saker har varit på agendan. Eftersom jag under året studerat så har jag i fyra perioder varit i min gamla hemstad Örebro för att banka in nya kunskaper. Nu återstår en fallbeskrivning som skall vara färdig i nästa vecka, sen så kommer lugnet att sänka sig över mig. En hel del pyssel på "föräldra" fronten var det i somras , att flytta när man är 87 är ingen lätt sak. Året har varit både fyllt av glädje och av sorg, men nästa år , det kommer att bli ett spännande år! Så det är bara att flyta med och se vad som väntar bakom knuten!

15 kommentarer:

Rantamor sa...

Hej på dig Carina har saknat dig i bloggvärlden !!!
Hoppas att du får en riktigt bra nyårsafton....och att du får en bra 2011...det vet jag redan =)=)

Satt här å redigerade ett foto som jag ska ha som gott nytt år foto men först imorron.
Frusen är jag också, vi har varit lite krassliga, men kom på att jag blir varm om jag bakar.....så nu har jag gjort deg, och ska baka kruskavlat stekpannebröd...

Ha en härlig kväll och ett gott nytt år...

mimmi sa...

Ja det skall bli roligt att se vad det nya året har att erbjuda sen :) Både min make och jag väntar på våren .. speciellt min make då han började att fota ganska sent på året .. så nu har han ju blivit eld och lågar och har till och med gjort en foto blogg .. så han vill att det skall bli vår NU :)
en underbar vacker bild har du här idag igen
ett riktigt gott nytt år önskar jag dig :)
kram :)

mimmi sa...

Hej .. så roligt att få höra att du börjar få lite av din foto lust tillbaka :)
Min makes fotoblogg heter Gubbens fotosida ..den finns självklart hos mig ;)
kram :)

Skaparglädje sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Tack för alla fina foton du visat under året.
Kram Anne-Lie

Kerstin sa...

Gott Nytt År till dig med. Hoppas att det blir ett riktigt bra år.

Lasseivomma sa...

Gott slut och gott nytt år. Tack för detta året på nätet. Vi ses väl efter helgen.

Unknown sa...

Gott nytt år även till dig! Hoppas att det blir ett bra år med många fina bilder.
/SA

Erik "Semlan" sa...

Lycka till med din fallstudie, antar att det är "sluttentan" på din kurs. Tänk om 2011 kunde vara befriat från krig och elände?
Hoppas att året blir ett bra år, även om det säkert kommer att fortsätta med en del elände.
Lite klokare kanske mänskligheten blir.
Gott nytt 2011 Carina!

Pennelina sa...

Tusen tack för alla vackra bilder :-D

God fortsättning och Gott Nytt År till dig och de dina!

Kramar från mig <3

Petit Eyekiss sa...

Tack för det här året och ett riktigt Gott Nytt 2011.
Det ligger framför oss som ett oskrivet blad. Spännande...
Elisabeth

Anonym sa...

Tack och desamma önskar jag dej! Och tack för i år :)
Hoppas du får en fin nyårsafton.
KRAM
/Helena

Lotta sa...

Hallå i stugan
Vilken underbar bild likaså de glittriga inunder.
Jag skall iväg och fota fyrverkeri i Kungshamn i eftermiddag
Hoppas jag prickar någon
Jag är inte haj på detta alls så det kanske blir pannkaka av hela skiten.
Sen skall vi till grannen på partaj.
Jag ser redan nu framemot vad du vilka fantastisk bilder du skall förgylla vardagen med nästa år.
Ha nu en riktig härlig Nyårsafton så ses vi fram på det nya ....
GOTT NYTT ÅR ifrån oss till er//Lotta

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig och tack för årets alla vackra bilder!

Rajson sa...

Vilken värmande bild du visar!
Det låter skönt att du äntligen förväntar dig lite lugn och ro. Ser fram emot fler fototurer!
Önskar dig ett skönt slut och ett Gott Nytt År!

Jah Hollis sa...

Gott nytt år själv, eller kanske ska man säga God fortsättning nu.