onsdag 15 december 2010

oo-vinterlandskap

Fler vinterbilder hittar du här.

9 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Du är också ute på vägarna ser jag. Det är så vackert med vägar som försvinner sådär bakom ett krön eller backe.
Superfin bild detta. Var kom du ifrån och vart ska du?

Lasseivomma sa...

Snygg bild, ser att du står i ett vägsjäl, vilken väg tar du??

Nettan sa...

Så fint med vägar som man bara precis kan urskilja att det är vägar. Dock inte så trevligt att vara ute och köra på av erfarenhet eftersom jag jobbar i hemsjukvården :-).

Ha en bra dag / Nettan

Rajson sa...

Har suttit och funderat om jag känner igen denna allé.
Men det finns ju många ställen runt kullen rl ute på slta.
Vackert var det i alla fall.
Jösses vad less jag är på detta kalla gråvädret, tappar lusten till allt. kroppen skriker efter att få komma ut men jag vet inte om jag ids!
Ha det gott i grannbyn!

Marie sa...

Fin mjuk känsla i bilden. Snygg sväng :-)

Ann-Mari sa...

Vacker svängig bild! Pikant med hastighets-skylten :-)

Pialotta sa...

På en byväg någonstans i Sverige.. det vackraste absolut:)

mimmi sa...

Vacker vy :) men jag undra också .. vilken väg skall man ta :)

Elna sa...

Kul att jämföra olika vinterlandskap. Jag har några att visa från de centrala delarna av Göteborg, och det tror man väl inte utan att ha sett dem: http://elnaelvin.blogspot.com/