torsdag 8 mars 2012

Tema fredag- färg

Än så länge är vår natur ganska färglös, men förra helgen var jag med min dotter på en fotoutflykt på Kinnekulle. Det var inte mycket färg som fanns, men vi hittade ett nypon.
Jag önskade att jag haft "galonbyxor" så jag hade kunnat krypa där i stenbrottet.
Så den här veckan vill jag att vi ser en explosion av färger.
Själv åker jag till Årjäng i helgen på min ullkurs, det vi bland annat ska göra är att färga det ska bli så otroligt kul!

Lägg in ditt bidrag i mr Linky och glöm inte att länka ditt bidrag hit så det blir lättare att hitta alla bidrag.


21 kommentarer:

Ika sa...

Önskar dig en trevlig ullkurs med mycket färger!

Monica o Jacob sa...

Läckert rött;-)
Ha en trevlig helg på ullkursen;-)

4U2 sa...

Låter som en trevlig kurs! Lycka till!

elisa sa...

Ett fint blickfång i bilden. Ha en bra helg med ännu fler färger!

Jah Hollis sa...

Det blir inte mycket soppa på det nyponet, men färgstarkt är det.
Jag instämmer med övriga och hoppas du hittat den rätta kursen. :-)

Pysselfarmor sa...

Vackert fångat och jag hade gärna gått ullkursen tillsammans med dig. Så kul du kommer att ha!

B i r g i t t a sa...

Färgerna försvann snabbt och nu är allt vitt igen *suck*
Ha det gott!

Anni sa...

Ulla lugnt!
Själv står jag i galleri hela helgen, det lär också bli färgstarkt!

Pialotta sa...

Jo nu väntar vi in allt färgrikt ute i naturen .. längtan är stor.. :) Gillar din färgrika nyponbild:) Ha de gott..

Pumita sa...

Vilken härlig färgklick! Bilden är snyggt redigerad. :)

Förutom ljuset saknar jag färg under den långa vintern så temat känns verkligen aktuellt. Tack för det!

Sussie sa...

Jättefint foto :) Ett trevligt tema denna fredag tycker jag :) Ha det trevligt på ullkursen :)

Nett sa...

Härlig färgklick, kul med kursen, hoppas att du får det trevligt där och lär dig en massa :)

Marit Johansson sa...

Så kul att åka iväg på kurshelg!

Erik Semlan sa...

Färgstarkt nypon!
Hoppas du får en rolig och intressant ullkurs i helgen! :-)

Resa med Herbert sa...

Härligt tema denna veckan och ditt nypon lyser verkligen upp denna grå fredag =D

Camilla sa...

Härligt tema!!! Tack och lov har vi inget "vitt täcke" här nere i Medelhavet ;)

Anitas Blogg - Malta sa...

Färgstarkt och vackert nypon. Kurs är kul och spännande. Trevlig helg.

smultris sa...

Så, då har även jag hoppat på detta trevliga tema, nu ska jag kika runt hos er alla ;)

llhertz sa...

Tänk ett nästa självlysande blankpolerat nypon, lycka!
God helg och lärorik kurs önska jag dig!

Cajsa sa...

Väldigt fin bild!

Charlotte/Kreativamamman sa...

Vilken fin nyponbild! Första gången jag deltar i denna utmaning och jag gillar temat för veckan. Ska bli skoj att se de andra bidragen!