söndag 19 juni 2011

Bildligt talat vecka 23

Vill du se fler ordlösa bilder, så tryck här.

7 kommentarer:

Pumita sa...

Jag tittar och tittar och förstår ingenting... är det glas, eller... ser ut som blod... blääk... jooo, nu ser jag, det är en firre!!! En liten stackare! Blev den kattmat, kanske?

Rajson sa...

Usch trodde först det var en orm!Hua.

agnetha sa...

Bläääää..............

Charlotta sa...

Ha ha, jag kan bara stämma in i blä-kören... :D

Kul bild som jag fick titta länge på innan jag såg

Maria C. Dunder sa...

Jag tror det kan vara gapet på en fisk. Jag känner nästan lukten av fiskrens och hör fiskmåsarna skrika efter mat...ler lite och tänker tillbaka på min barndom ute med båten hela somrarna. =)

Mimmi sa...

Tänk som jag funderade över vad detta kunde vara .. jag till och med hämtade maken för att han skulle hjälpa mig .men han kunde inte heller . och han som säger att han är stor fiskare .. hm ;)
kram/Mimmi

B i r g i t t a sa...

Verkligen en klurig bild - gillas!

Välkommen till nya
http://fotochip.blogspot.com/p/foto-dagbok.html