torsdag 2 juni 2011

Tema fredag- hur gör du när du laddar batterierna?

Först och främst .. fantastiskt många bidrag till tema fredag,, jag är djupt imponerad även om jag inte skrivit kommentarer till er alla så så försöker jag att titta in hos er.
Uhj uhj uhj vad snabbt veckorna går. Känns som det nyss var vinter, och nu så är det mer eller mindre sommar.
Förra fredagen åkte vi till stugan och där är vi än. Vi laddar batterierna med några dagars ledighet, det kan behövas för vi har sen semester i år. Mina vänner änderna har visat upp sina små ungar, men de här två är nog från förra årets kull. Jag sitter här med min stickning och vickar på tårna och emellanåt så läppjar jag på ett glas vitt
Så ärligt sagt har datorn fått vila och bloggen likaså.
Men nu har vi redan torsdag kväll och nu är det dags för veckans tema. Hur gör du för att ladda batterierna är veckans tema!

19 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilken söt bild;-))))
Ha en skön helg;-)))

Cecilia Artista sa...

Det ser avkopplande ut hos dig! Akta dig bara så att änderna inte försöker ta sig en tugga av dina tår. De verkar ha blickarna där!
Trevlig helg!

Pumita sa...

Tjejsnack i gröngräset? ;) Vilken skön bild, du har det riktigt bra, ser jag. Trevlig helg på dig!

Pysselfarmor sa...

Skönt att bara ta dagen som den kommer....men du akta tårna verkar vara i fara!
Ha det gott!

anemonen sa...

Det där ser riktigt skönt och avkopplande ut. Ha en fin helg.

Anni sa...

Är det tårna eller stickningen de vill åt?

B i r g i t t a sa...

Där tycks du ha funnit en skön plats och sällskap har du också :)

Kerstins foto sa...

Vilken himla härlig bild. Bara fötter i gräs och så fint besök på det. Kan inte bli bättre.
Ha en fin helg.

Lena Abrahamsson sa...

Sticka och dricka vin, kan det bli mer avkoppling? härlig bild!

Anonym sa...

Om jag ska ladda batterierna gör jag något jag tycker är riktigt roligt - det behöver inte nödvändigtvis vara något avkopplande. Men glada saker ger mig energi :-)

Sandbergs Fotoblogg sa...

Har precis vaknat efter åtta timmars batteriladdning här i Singan och så ser jag att temat är hur man laddar batterierna. När jag går och lägger mig skriver jag i statusrutan på Facebook: Laddar batterierna och då vet mina nära och kära att jag sover.

Läcker bild, ser avkopplande ut!
Ha en skön fredag!

Bitten sa...

Det ser härligt ut, med stickning och "kompisar" som tjattrar.

Lairama sa...

Det ser skönt ut. Hoppas du fick ha tårna i fred.

Trevlig helg!

Jah Hollis sa...

Även jag har lämnat ett laddat bidrag så här på lediga fredagen. Ja, även jag funderade på det där med änderna och om de inte högg för sig. :-)
Ha en trevlig helg!

Erik "Semlan" sa...

Kul foto. :-)
Hade ankdamerna synpunkter på din stickning?

Pialotta sa...

Jo, jo sticke är inte alls fel, men inte nu i värmen för min del.
Du ser ut att ha det härligt på ditt land:) Ha de fortsatt skönt.. ladda på :)

ormbunke sa...

Härligt att springa barfota i gräset.Risken fanns väl att änderna bet dig i tårna då de verkar va framfusiga. Ha en skön helg. Anita

Mimmi sa...

Det var ett bra tema :) Och nog såg det mysigt ut på din bild ;)
kram/Mimmi

Morten Pedersen sa...

Ja det er tingen. Mate endene og slappe av med litt vin det liker vi også.