söndag 31 mars 2013

Tävling: vinn ett miniatyr skolplanschhalsband



I samarbete med butiken PollyJo & Moz har jag en tävling där du kan vinna ett halssmycke till ett värde av 495 kr. Halssmycke med motiv av köksväxter på en gammal skolplansch  med en söt kulkedja. Ramen är gjord av återvunnet glas. 
Planschens storlek: 4,5 cm * 6 cm. 
Längd på kedjan: ca 78 cm. Nickel och blyfri. 
Smycket kommer i en fin ekologisk smyckeask.




Välkommen till vår mysiga och färgglada lilla butik. Här hittar ni unik, småskalig och miljömedveten design. Vi tror på återvinning, långsiktigt tänkande och ansvarstagande. Vi handplockar de unika designade godbitarna från mestadels svenska designers som vi fyller upp vår butik med. Ni får chansen att känna er alldeles speciella och unika.
I lokalen blandas ateljékänslan med en mysig butiksdel. Erica som ligger bakom det retroinspirerade märket PollyJo Design har sin ateljé i butiken.

Allt som säljs i butiken har ett miljötänk och är designat i små upplagor.

Vi har ofta utställningar av lokala konstnärer på våra väggar.

Ni hittar in till oss i gallerian Mitt Möllan (före detta Leonard) mitt emellan Möllevångstorget och Södervärn på Claesgatan 8, 21426 Malmö. 

Det går fint att gå in i gallerian Mitt Möllan från Bangatan 5 också så har ni vår butik till vänster vid "torget" inne i gallerian.

Varmt välkomna! 

Kontakt: info@pollyjo-moz.se




För att vara med i tävlingen ska du gilla deras facebooksida skriver du ditt namn och mailadress så vi kan nå dig vid ev vinst.
1 lott får du om du skriver en kommentar
2 lotter om du dessutom länkar till Pollyjo& moz 
3 lotter om du även gillar deras facebookssida

Dragning sker söndagen den 21 april. 
Tävlingen finns på mina andra bloggar också, men vid dragningen så kommer alla deltagare räknas ihop

















2 kommentarer:

Vinterhagen sa...

Å vilken underbar tävling, jag älskar gamla skolplanscher och hjärtat slår dubbelslag när jag har turen att få en i min ägo. Så ett halsband med skolplanschen Köksväxter skulle få mitt hjärta att slå trippelslag ;)
Jag gillar och länkar också!
Kram!
Johanna

anemonen sa...

Jag är med och tävlar. Gillar och länkar.