torsdag 7 mars 2013

Tema fredag- färgstarkt

Temat denna vecka är färgstarkt. Tur är det att man valt så färgstarka markeringspinnar i vattnet, när de stora båtarna ska in i hamnen i Lidköping.
Själv hade jag kunnat ta en bild av min näsa för den börjar att bli väldans färgstark, men förkylning har ofta den effekten.
Så nu mina vänner är det dags för er att visa era färgstarka bilder, och jag kryper ner under filten och fortsätter att dricka honungsvatten och hoppas att viruset flyttar ut snart!

20 kommentarer:

Leena sa...

Den pinnen lyser verkligen rött! Sådan kontrast mot de kyliga blåa färgerna.
Må så gott under filten, hoppas du kryar på dig!

Pysselfarmor sa...

Färgstark och grann pinne....färgstark näsa kan man vara förutan ;-))
Usch för denna influensa som nu härjar. Jag var däckad för två veckor sedan och jag är då inte riktigt återställd än.

Krya på dig och sov mycket!

Eva Trillian sa...

Den pinnen SYNS verkligen :) Vilket antagligen är meningen!

Anni sa...

Riktigt så röd näsa hoppas jag verkligen att du inte har! Stackare, krya på dig! Choklad är nog det enda som hjälper ...

Monica o Jacob sa...

Härlig röd färg;-)
Krya på dej

Anita - Malta sa...

Färgstark och viktig pinne ;-) Krya på dig !!!!!

Kakan sa...

Ja den ser man i alla fall...
Ha det bra!
Kram Kakan

Mina fotostunder sa...

Häftig bild!
Krya på dig!

llh sa...

Starka färger är finfina markörer. Men kanske inte just på näsan.
Inte kul alls med snuva. Krya på dig!

ormbunke sa...

Vilken färgklick!!!

Jah Hollis sa...

Missar man den pinnen har man nog fel på färgsinnet. :-)
Ta en stor whisky mot förkylningen. Jag blev bjuden på två stycken under gårkvällens quiz och jag har inte drabbats av förkylning eller influensa. Men ärligt talat verkar det krypa närmare i bekantskapskretsen, så man ska kanske inte ropa hej än. Krya på dig!

Anonym sa...

Verkar som om min kommentar fallit bort. Ja ja... krya på dig!

Bitten sa...

Läcker bild!
Krya på dig!

Anki sa...

En riktig färgklick!
Krya på dig!

Stare Ström sa...

Hoppas att det inte är näsans färg du visar! Krya på dig!

Pumita sa...

Lysande rött och vackert mot det isande blå!

Hoppas att din näsa återfår sin ursprungliga färg snarast möjligt! ;)

Själv drömmer jag om mexikansk frukost.

Annemor sa...

Flotte farger på bildet. Håper nesen ikke er fullt så fargesterk. God bedring. Jeg legger ved en mormorklem til trøst.

Nett sa...

Den pinnen blev färgstark där i vattnet. Hoppas att du får en fin helg och slipper ligga sjuk hela den.

Anita A sa...

Fint med den starkt röda färgen mot vattnet! Hoppas du kryar på dig snart!

Pialotta sa...

Starkt rött var det här ja och den syns verkligen :) Lite försenad med mitt inlägg, men så blev det så här :)Krya på dig.