söndag 24 oktober 2010

Bildligt talat vecka 43

5 kommentarer:

Rajson sa...

Har du börjat odla själv!Vet i katten om jag vågar provsmaka!

agnetha sa...

Hmmm... först såg jag inte riktigt vad det var. Trodde det var en hel hög med pungkulor *skratt*. Tänkte att detta inlägg skulle nog ha behövts censurerats. Men efter att ha blinkat ett par gånger så fick jag en annan bild. Har du tagit i macro? För jag känner inte till dessa svampar. För det är väl svamp?

sinneskatten sa...

vet i sjutton själv vad det är för för sorts svamp, det enda jag vet är att det absolut icke är pungkulor.

Anonym sa...

Fast nog var det likt.

Pysselfarmor sa...

Hmmm...förmodligen röksvamp. De är alltid vita i början och när de blir gamla så är de så där svartbruna och när man trampar på dem säger du puff och ryker...ja så det är ju absolut inte det andra i varje fall ;-)