torsdag 29 juli 2010

Tema fredag- musik

Jahollis kom med dagens temaförslag och hans val är musik. Jag har förstått när jag läser hans blogg att det är ett stort intresse som han och många fler har.
Musiken på Stampen har satt ett stort avtryck i musik Sverige.
Själv lyssnar jag gärna, och önskar att jag inte slutade spela gitarr när jag var i tonåren.
men hur som helst så är det fritt att tolka musik på just ditt sätt.
Jag ser med glädje framemot att få sitta i regnet i stugan i morgon kväll, efter första veckans arbete efter semestern och titta på era bidrag.
Så lägg in ditt bidrag på mr linky och länka tillbaka hit .



7 kommentarer:

agnetha sa...

Jag tjuvstartade lite hoppas att jag är förlåten.
Du, att fota musik ÄR faktiskt svårt. *Skratt*

B i r g i t t a sa...

Inte ska du väl ha regn i morgon :)
Hoppas du får en skön dag!

Erik "Semlan" sa...

Vi får väl se hur vädret blir? Du verkar tvärsäker på regn hur nu det kan komma sig.
Musik är inte dumt och jag har också en bild där man kan ana kommande toner. ;-)

Pialotta sa...

Passar mig alldeles utmärkt .. som handen i handsken.. dublett i musik.. fint de.. Saknar dig på min Musikutmaning:)

Jah Hollis sa...

Jag känner trycket på mig och här kommer mitt nyfotade bidrag. Och regn bjuder jag på med. Ha en fin helg!

Misswhatsit sa...

Här kommer mitt inlägg till musiktemat. Har tyvärr inte varit på konsert nyligt, men älskar musik så det får bli en improvisation.:)
Trevlig fredag!

Wildhearts sa...

Eftersom jag älskar musik och att fota konserter så blev det ganska lite väl många bilder. Hoppas att ni överlever :)