torsdag 26 februari 2009

Barnsligt förtjust i olika tester är jag allt1

Det finns som många vet en hel del skojiga saker att pyssla med här på nätet.
Jag är barnsligt förtjust i att göra olika tester.
Och nu har jag provat ett personlighets test, efter testet så blev mitt så här:

Din personlighetstyp:

Populär och känslig, med enastående social kompetens. Utåtriktad och empatisk. Uppriktig och ärlig i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

På den här sidan kan du testa en del underliga saker, ex hur ond du är.Jag är enligt den sidan 6% ond och är så snäll och gullig så hälften kan vara nog.

3 kommentarer:

åsa sa...

Här har du en till... testälskare.

Huu, vad äckligt nutrilett börja bli nu...

Anonym sa...

Intressant test, jag var tvungen att göra personlighetsgrejen och resultatet blev detta:
Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.

Stämmer rätt bra tror jag. Man kanske skulle satsa på att bli chef eller nåt hahaha =)

Hoppas du mår bra.
Kram

annalarssonphotography sa...

Hehe.. Jag gjorde också det där testet! :)

Lite roligt med test är det ju faktiskt :)

Sov gott!
Kram Anna