måndag 9 februari 2009

Jag kommer att bli vig som en cirkusprinsessa

I dag är det 9 grader kallt, och eftersom det snöade igår, (och man har i princip slutat att ploga upp cyklevägarna här i Götene) så kommer det bli problem att ta sig fram med cykel.
Jag är ju numera en "trännande" Q , i går var jag på power yoga och det var skoj , men jag har en extra ställning sittande i ryggen idag.
Min kära kollega "M" skickade ett sms i lördags där det stod! nu är vi anmälda till bodypump på onsdag...............
Det vill till att få bort den här ställningen innan tisdag för då är det core.
Så framemot torsdag fredag så får jag nog ta och låna en rollator, för att ta mig till jobbet
Snart är provmånaden slut så jag får ta till att bestämma mig vad hur och när jag ska träna vidare.
Men det är faktiskt jätteskoj (det trodde jag inte) och sen är det så roligt att träffa maloo och alla andra i träningslokalen, så det lutar åt att jag fortsätter!

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Du är jätteduktig!

Anonym sa...

Men du är så himla duktig! Klart du ska fortsätta med något. Hoppas helgen har varit bra. Kram

Anonym sa...

Du kan ju inte gå ifrån att träna 3-4 ggr i veckan till 0 så det är bara att fortsätta. Jag har ju kommit igång igen nu tack vare dig. Jag ska boxas på torsdag så då känns det för mycket med pump för min del på onsdagen men nästa gång ni pumpar så säg till för då vill jag va me.

Och nej, jag har inte extraknäckt nånstans fast just nu kanske det skulle behövas ;-)

PollyJo sa...

Men du en rullator har vi så det e lugnt ;) Den kan du låna, rent av få... hahaha :)