onsdag 18 februari 2009

Skimrande


Titta på fler bidrag hos
Ordlös onsdag

14 kommentarer:

Anette sa...

Skimrande vinstockar! Och druvorna hängde kvar såg jag!

Anonym sa...

Vackert och det känns lite exotiskt också!
akson

Randi sa...

Vackra gyllene vinstockar får mig att längta en bit bort!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Vacker bild på vinstockarna! Lycka Till med "din" svan i sommar :)
Ha en fin dag/E-L

Hedwig sa...

Ja höstlöven är verkligen skimrande - att jag itne tänkte så långt. Vackert foto.

Kerstin sa...

Finfin tolkning. Härligt skimrande höstfärger.
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Man tänker sig inte att vinstocknar får såna vackra höstfärger. Det är nog första gången jag ser det på bild.

Anonym sa...

Vacker bild! på minner om när vi var till Moseldalen i höstas.

Ha det så gott // Nettan

Ninni sa...

Vilka fina färger! Gyllene höstlöv är verkligen vackert!

annalarssonphotography sa...

Så vackra skimrande färger! :)

Ha det gott och kika gärna in till mitt skimmer!

Veronica sa...

Höstens färger är så vackra!
Underbart foto!
Kul att se vinstockar =)

annette sa...

Aldrig sett skimmrande vinstockar tidigare, himla vackert var det!!

Ha det så gott!

annette

Pumita sa...

Härliga färger! Svårt att upptäcka om man inte förstorar bilden. Jättesnyggt!

Rajson sa...

Lite ovanligt med vinstockar i höst skrud, men vad vackert.
Kanske ska det bli "Eiswein"?