tisdag 20 april 2010

Missa inte Köpings hillibillie som börjar nästa torsdag

Ni som följer min blogg kan knappast ha missat att min dotters sambo är landslags spelare i rullstolsrugby.
En sport som är alldeles för lite i fokus, det gäller förövrigt all handikapp idrott.
Men nu så får vi följa under 8 torsdagskvällar killarna i Köpings hillibilie, det finns fyra eller fem lag i Sverige och lilla Köping har ett.
Kanske det tom svitchar förbi en Pj som funnits på bild här hos mig, hur som helst jag är bokad framför tv,n torsdagen den 29 april 21.30.
Gör det ni också för jösses vilken sport det kommer att bjudas på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut ska vi heja på dessa kämpar!

Lotta sa...

Så klart jag skall kolla och tjoa bara allt funkar här
Gubben operar sig den 28 så man vet ju aldrig
Det är bara åderbråck men jag har respekt för narkosen...
Det är skitkul med handikappsidrott för de ger alltid gärnet.
Kramizzzz och ha en mysig dag...
Lotta

Petit Eyekiss sa...

Just torsdagskvällar är jag inte hemma, men ska titta på SVT Play efteråt. Min svärdotter är handikappad, så dom här idrotterna ligger mig varmt om hjärtat.
Tycker bara att dom får för litetid i media!

mimmi sa...

ABSOLUT .. sånt vill jag titta på och de är så himla duktiga :)
Just nu tittade jag ut genom mitt fönster ...snön bara vräkade ner ..stora vita snöflingor ...suck... hoppas att det är den sista attacken från vinters sida nu så våren kan få komma in på riktigt
kram :D

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Tack för tipset
Totalt missat men GIVETVIS ska jag kolla in det programmet.
LottaM