onsdag 28 april 2010

ordlös onsdag- frukt

Se fler frukter här.

13 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Hum ... vad påminner citronens skal om *ler*? Fin bild!
:)

Marie sa...

Surt och gott!

Anonym sa...

Konstigt men jag känner hur saliven rinner till bara jag tänker på syran.

Annelie sa...

Härligt fräsch bild!

Josefine Bergqvist sa...

Fin bild, jag gillar citronen form! Köper de gärna bara för att de är snygga att ha framme :)
Ha en bra dag! Kram Josefine

Nettan sa...

Härlig bild. Kommer att ha en underbar fruktsallad innan alla bidragen är studerade. Snyggt

Ha en bra dag / Nettan

Anonym sa...

Snygg bild, enkel men talande!

Klimakteriehäxan sa...

Fint foto!

mimmi sa...

Inget som jag vill sätta mina tänder i precis ;)
Jag har gjort en ny blogg ... den andra bara krånglade med en massa små saker hela tiden .. så idag har jag nu gjort en ny på blogspot igen

Anonym sa...

Snyggt!

Min Fotodagbok //Gittan sa...

Snyggt och enkelt, precis i min stil.

B i r g i t t a sa...

Den frukten borde man jämt ha hemma - så nyttig som den är :)

Erik "Semlan" sa...

Den lite konstiga formen på citronen får mig att tro att den är egenodlad. Har du odlat den skönt sura frukten själv?