onsdag 14 april 2010

Torsdagsreflektionen vecka 15

Här i Götene har det i kväll varit färdkväll med modevisning och annat smått o gott.
En trevlig kväll ihop med massor av kvinnor.
Men det får mig att reflektera över ...vad är det som är viktigt i dagens hetsiga värd?
För mig är en av alla viktiga saker att kunna se det lilla i det stora, precis som när jag var i blåsippe backen här om dagen och upptäckte den här lilla rödlila "sippan", visst är den fin.
Vad reflekterar ni över denna vecka? låt oss ta del av varandras reflektioner.
lämna en länk till ditt bidrag här så vi har möjlighet att få ta del av era reflektioner.

6 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Snygg färg på den sippan.
Jo, det finns mycket att fundera över.
Just nu är jag mitt uppe i trädgårdens görande.
Ha en skön torsdag!
LottaM

http://resagenomlivet.blogspot.com/2010/04/torsdagsreflektion_15.html

Kvasthilda sa...

Underbar liten rosalila sippa. Är det en blåsippa? De kan ju variera i färg.
Jag har gjort min första reflektion på flera veckor idag.

Helena sa...

Det är oftast de små sakerna som är viktigast. :) Här är min reflektion; http://aragornsfru.blogg.se/2010/april/torsdagsreflektion-154.html

Anonym sa...

Den var verkligen vacker och ovanlig.

Nina sa...

Underbar bild!

Nu finns det lite reflektioner hos mig, vart lite allvarligare den här gången...

Anonym sa...

Vilken underbar färg på sippan! Sippor har jag inte sett här än. Såg tussilago idag.

http://mariannlostinline.wordpress.com/2010/04/15/torsdagsreflektion-thursday-thoughts-19/