onsdag 10 februari 2010

Torsdagsreflektion vecka 6


Den här veckan befinner jag mig i Örebro, Jag har börjat en utb som till största delen går på distans men fyra veckor under året kommer jag att vara i Örebro.
Eftersom jag har mina söner boende här så blir det kvalitetstid med dem också.
Jag sover hos yngste sonen på en luftmadrass, det är en upplevelse....
I dag har jag klarat av tre dagar med föreläsningar, och huvudet känns fullt, och då är det ytterligare två till.
Jag kan ju inte påstå att jag är van att lyssna hela dagen.
Reflektera över er vecka och delge era reflektioner , surfa sen runt .

3 kommentarer:

Rajson sa...

Kan nästan tänka mig hur det käns.
Otroligt tröttande när man "inget gör" bara lyssnar. Tuffare än kroppsligt arbete många gånger.
Mysigt att umgås med sonen!
Ha det gott!

Anonym sa...

Alla omställningar är tuffa, sitta still och smälta en massa information är jättejobbigt.

Helena sa...

Ja, visst är det jobbigt att lyssna på föreläsningar i flera timmar -tur att du kan koppla av hos sonen efteråt! Här är min reflektion; http://aragornsfru.blogg.se/2010/february/torsdagsreflektion-112.html