onsdag 27 maj 2009

Ordlös onsdag- parallella

Mer parallella finner du hos akson

13 kommentarer:

sinneskatten sa...

I bakgrunden finns en affisch med parallella resrutter runt i hela Europa.

Hedwig sa...

Det är inte bara i bakgrunden du har parallella linjer, i koftan finns flera olika typer.

christina sa...

snyggt!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Bra bild med lite annorlunda tänk.

Må gott, önskar Irene

PollyJo sa...

jag säger himla snygg brud! haha

Fotsteg i Rabatten sa...

en fin bild som ger ett parallell intryck

Ninni sa...

Parallella linjer på fler ställen än de alldeles uppenbara när man tittar noga. Bra tolkning!
Min bild visar ett av mina grannhus. Den vänstra delen är balkongerna och så kan man se ett litet fönster som är öppet till höger i bild.
Ha en skön onsdag!

Mimmi sa...

Det finns flera linjer som passar in på det tema ser jag:)
ha en fin dag
kram

Anonym sa...

Ja, tänk vad mycket parallella bilder man kan hitta!

Rajson sa...

Ni är allt bra lika i profil!
Snyggt foto, gillar främst färgkontrasten!
Lite senare på onsdag skulle säkert gå bra, det är ju ljust länge.Vi bestämmer början av veckan när vi ser vädret!
Ha det gott!

B i r g i t t a sa...

Ja Malmö är en trevlig stad med sin närhet till kontinenten och mångkulturella inslag :)

B i r g i t t a sa...

Klurigt man fick tänka till lite extra - det är alltid kul :)

Anonym sa...

Vilken mysig bild.

Ja, jag tycker också det är helhärligt när ungar lämnar boet som självständiga härliga personer.
Man får som ett annat umgänge med dom sen.
Jag har 3 tonåringar hemma som bor kvar några år till och sen får jag
rå mig själv. Det kommer ändå att bli
lite märkligt. Jag var 22 år när första barnet föddes och 41 år när yngsten kom. Så hela vuxna livet har jag haft barn hemma. Men det
kommer nog inte att bli några
problem för min del.

Hälsningar
strömma