torsdag 7 maj 2009

Reflektion över veckan som gått!

På en sida hittade jag en bild över en koppartrans mack som finns i Åsbro.
Jag som tillbringat mina snart 52 åriga liv där varje sommar visste inte om den.
Efter att ha åkt runt i lördagskväll på spaning efter "macken" så hittade jag den, men det jag också hittade var min gode vän Johan och hans fru.
Blev sittande hos dem och gick husesyn i deras dockhus.
Vad skoj att få träffas igen och känna att även om det är fyra fem år sedan så är det precis som vanligt.
Så en spaning efter en mack kan leda till riktigt upplyftande känslor, bara man följer sitt innersta.
Kolla vad andra reflekterar över här!

9 kommentarer:

Tanten sa...

Gamla goda vänner är något att samla på.

B i r g i t t a sa...

Vilken härlig bild - nostalgikänslor i den :)
Fint råd du ger!

Mimmi sa...

Men va roligt:D
Ja där ser man .. man vet aldrig vad dagen har att visa oss:)
väldig fin bild:)

Marie sa...

Wow vad läckert! Som att ta en tidsmaskin tillbaka i tiden. Roligt med återseenden :-)

Viola sa...

Min gubbe slå nog dövörat till,men det känns som om jag får bestämma ;-)

Åsbro,dit ska jag nog åka..Tack för tipset!

Pialotta sa...

Ja du de där mackarna ser man inte för ofta idag.. helt klart du skulle dokumentera den:-)
Härlig bild../Pialotta

Trebarnsmamman sa...

HÄRLIGT!

Henry sa...

Moppen passar ihop med pumparna!

Jeanette sa...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!!

Kramar i massor