söndag 23 augusti 2009

bildligt talat v 35

Fler bidrag hittar du hos mimo

17 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Ser så lugnt och stilla ut. Undrar just var det är för stad/Lis

christina sa...

En härlig promenad på en gata med vackra hus!

/christina

Jeanette sa...

Ser otroligt lugnt och fridfullt ut. Jättefin bild =)

Kram

Della sa...

Och var kan vi vara nu? Väldigt lugnt, verkar det vara.

Susanne sa...

Känns som en lugn och skön söndagsmorgon innan alla vaknat. Vackert!

Rajson sa...

Skön stämning i bilden.
Väderkvarnsgatan står det, men känner inte igen staden.

Bitten sa...

Ser härligt ut, lugna gatan ...

Cecilia Artista sa...

Sakta vi går genom stan. Fast jag vet inte vilken stad, men fint ändå!

Ninni sa...

Det ser ut som en sommareftermiddag i en svensk småstad. Ganska lugnt och folktomt :)

sinneskatten sa...

En bakgata i Askersund strax innan affärerna stängde.
På sommaren lever staden upp vid hamnen och runt torget.

Veronica sa...

Så lungt och fridfull det ser ut, slut på semestern!!!
=)

foto CHIP sa...

Sommarstrosande i solen - skööönt :)

Amanda sa...

Tog du ner klänningen från sträcket? Eller vad är det som hänger där uppe? Först ser jag som de flesta ett par i sakta lunk. /Amanda

Chesney sa...

Beautiful perspective of this street scene!!

Olga T sa...

Härlig sommarbild med djup i!

Mimo sa...

Söndagsmorgon?
Fin bild!

Vivan sa...

Där känner jag igen mig!
Min lilla llla stad är tacksam att fota ur alla vinklar....eller hur?
kramen!