söndag 9 augusti 2009

Bildligt talat vecka 33


Hos mimo finner du fler bildligt talat

12 kommentarer:

Artlover sa...

Ser ut som en hand som sticker ut ur sjön. En väldigt talande bild tycker jag som väcker tankar.

foto CHIP sa...

Vilken bild! Den märkligaste fångade jag sett på länge - super! Ser först också en hand med pekfingret in aktion :)

Ulrica sa...

Det pekande jättefingret - tror det stod i strömmen förr. Man hajar till första gången man ser det onekligen.

annette sa...

Vilken underbart kul bild, tror jag skulle hoppa i för en räddningsaktion om jag skulle se det.

//annette

Marianne sa...

Skojigt konstverk. Sånt brukar dom ha i Norrtälje. Är det kanske därifrån?

Chesney sa...

I had to do a double take on this one, too fun!

sinneskatten sa...

Open art heter en utställning som pågår i Örebro.
Den finns på lite olika ställen inne i city.
I svartån som rinner runt Örebro slott finns handen som pekar bl.a.

Anonym sa...

Ha ha, den var bra!

Läckert!

Pialotta sa...

Den var häftig.. din hand eller-)
Nä ser det är en jättehand som visar vägen.. Får folk att titta till i alla fall:-)

Klimakteriehäxan sa...

Kan detta vara samma flytande staty som låg i Stockholms ström tidigare??? Klart kul hur som helst!

Ninni sa...

Häftigt konstverk!

Mia sa...

Jag har också sett en hand i Stockholms ström för ett par år sedan tror jag. Klart man hajar till första gången man ser den...