söndag 16 augusti 2009

bildligt talat

Fler bidrag hos mimo

18 kommentarer:

Della sa...

Wow! Undrar just vilken story som finns bakom hästen och haren?

christina sa...

En staty, var finns den?


/christina

Photos by Storm sa...

En hare på en häst. Jag vill veta mer/Lis

Sommarträdgården sa...

Kul bild,känner igen,kanske från Botaniska?En ren gissning.
Ha det gott!

Rajson sa...

Fint konsverk med mosaik.
Skulle vara kul oh veta vad konstnären vill med detta.
Men det är väl det som är meningen med konst.
HA det gott!

Ulrica sa...

Den haren har tagit sig högflygande planer... :)

soffie sa...

guuu va fin den är,vart hittade du den?
må gott

Tanten sa...

Jag håller med. Jag skulle också vilja veta var den finns och om det är något speciellt jag inte förstår.

Marianne sa...

Vilket roligt motiv. Som övriga undrar jag var den finns.

Amanda sa...

En fripassagerare ... Att hästen inte hästen märker nåt! /Amanda

Klimakteriehäxan sa...

Klart originell - och kul!

Susanna sa...

Hahaha!!! Jättefin!

Chesney sa...

Hilarious!!

sinneskatten sa...

Statyn finns i Botaniska trädgården i Göteborg

Cecilia Artista sa...

Inte såg jag den skulpturen när jag besökte Botaniska för ett tag sen. Men den är både rolig och rätt fin. Påminner lite om Ernst Billgrens mosaikskulpturer.

Henry sa...

Att haren vågar rida "barbacka"!

Hero sa...

Vilken fin staty. Den vill jag se på riktigt1

Veronica sa...

Ojoj, vad härlig bild. Tänker lite på barnfilm typ trollkarlen från oz, där kan ju allt hända =)