söndag 8 november 2009

Fototriss- porträtt



Fler porträtt hittar ni hos fototriss

29 kommentarer:

Mona sa...

Härliga bilder. Första bilden är väldigt uttrycksfull.

Nettan sa...

Jättefina bilder alla dina.
Maskerad? eller...

Ha en skön söndag // Nettan

Susanne sa...

Intressanta bilder alla 3!! Talande men ändå frågande, toppen=)

Marie sa...

Härlig tolkning!!!

cat sa...

En intressant triss! Första bilden blir min favorit:)

ViDu sa...

Vackra porträtt! Bravo!

Margareta sa...

Mystiken tätnar ... Vem är hon där borta? Fina foton och en bra triss. /Margareta

Mitt i Fågelsången sa...

Gillar första bilden, där man liksom "ser" tjejen fastän man inte gör det, om du förstår..

Pia sa...

Finfina bilder och annorlunda!! Gillar den andra bäst idag! Må gott!

Maria Thorbjörnsson sa...

Tuffa tjejer i tuffa masker....
Maria

Vera sa...

Jag gillar idén med maskerade porträttbilder, vackra bilder är det oxå!

Anna Carin Ahlander sa...

Mycket häftig triss..det är ju oxå ett sätt att skydda sin identitet..
Ha en bra dag!/ Anna

Jah Hollis sa...

Det ser dramatiskt ut, speciellt på mittbilden.
Kan man tänka sig att det är en modevisning i Malmö, eller?

Tant Malin sa...

Jag gillar din triss. Den sprider mystik. Fantasin börjar flöda!
Ha det!

Wickans värld sa...

Tänker på filmen "Eyes wide shut"....tror jag den heter!

anemonen sa...

Mycket fräcka bilder och den sista är min favorit.

Monkan sa...

Det här var en kul triss, man blir ju väldigt nyfiken på vad de är tagna i för sammanhang.

Den första bilden är min favorit.

kaxi sa...

Häftiga porträtt! En modevisning?

irrhönan sa...

Underbara!

Pialotta sa...

Underbara foton och så färgrika alla tre:-)

M A L I N sa...

kanonfina bilder!

Nollan sa...

Annorlunda men fin porträttserie!

christina sa...

Spännande porträttskiss!!

JohnOlof sa...

Tack för kommentaren.

Du har en härlig blandning på din triss själv.

elena cn sa...

Vilka spännande foton! Nu blir jag riktigt nyfiken. Det måste ha varit någon festival eller uppvisning på stan.

Gillberg sa...

Ja det var porträtt som heter duga det!! Fantastiskt fina!

Mvh Ellinor på Gillberg

Anni sa...

mmm, det var tre hemlighetsfulla porträtt - så nyfiken jag blir då!

Unknown sa...

Härliga och fantasifulla bilder :o)
Kram Tildé =)

Gunsside - Norway sa...

Virkelig fin tolkning - og fine bilder
Lurt med masker i portretter !!!;) kan