onsdag 11 november 2009

ordlös onsdag- gymnastik

Fler OO bilder här.

15 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Jo du, det där känns i benen, men är en härlig form av gymnastik.

Hedwig sa...

Detta har jag aldrig gjort och kommer tyvärr inte heller få chansen. Ser härligt ut och är det säkert också.

Anonym sa...

Så masse flotte bilder du har på bloggen din:-)
TTakk for koselig kommentar inne hos meg. Ha en kjempeflott dag videre.

Chesney sa...

Looks fun, but cold!

Photos by Storm sa...

Åh, vad det såg härligt ut. Stärkande och nu längtar jag efter både sol ochj snö/Lis

Sommarträdgården sa...

Oj,uppåt är lätt men gymnastiskt att ta sig ner.

Olga T sa...

Den här gymnastiken har jag aldrig provat på faktiskt. Ser så härligt och kul ut, men jag är ingen vintermänniska, så ska jag packa väskan blir det helst med lättare klädsel.

anemonen sa...

Japp gymnastik på hög nivå det där.

mimmi sa...

SÅ vill jag att det skall se ut här nu ..men det gör det inte ..det är inte en snö flinga på backen här ..men jag väntar :)
kram

elena cn sa...

Det är hård gymnastik det! Sist jag åkte blev jag av med två stortånaglar...pjäxorna var för trånga:(

Veronica sa...

Det där är nog den bästa gy som finns!! =)

Rimkogeren sa...

Jeg gad godt, men skal starte i det meget små...
apropos vintersport, så kig her:
http://rimkogeren.blogspot.com/2009/11/750.html

Boel_L sa...

Men så härligt, jag har inte heller stått påett par skidor på många år.

Mona sa...

Här gäller det att ha starka benmuskler!

Anonym sa...

Ååh vad jag blev sugen! Har åkt och jobbat med ungdomar i många år på sportlov i fjällen. Men sen jag bröt benet illa 2002 har jag inte åkt. Suget kom tillbaka förra året. Det kanske börjar bli dags.