lördag 14 november 2009

Tack Camilla

Tack snälla Camilla som har gett mig en award, det värmer.
Som Camilla säger nu ska jag klura ut 7 saker som ev kan intressera er läsare.

Jag tillhör ju inte de som är så speciellt hemlig av mig på nätet, är av den åsikten att det går att ta reda på det man vill ändå.

1.
I dag var jag på torget i grannbyn och köpte mig en "visp" att massera hårbotten med, sen átt det är min man som ska göra det,
blir en överaskning för honom.
2.
Passade också på att handla garn ska sticka en mössa till mig.
Har gått bet på pulsvärmarna, med uddar på.( de får vila ett tag)
3.
I dag var det dags att lämna tillbaka talböckerna på biblan, och vilken ångest jag hade för i en av fodralen var det tomt. Jag trode jag slarvat bort den, men den fanns på biblan, phu så skönt ( trode jag skulle bli portad där)
4.
Har nyligen köpt två par byxor som jag inte kan andas i, men nu ''' måste jag ner i vikt "igen" inte för inte ,jag har förärats titeln " jojobantningens ansikte utåt"
5.
Jag anser mig vara smart, det är bara inte alla som förståt det ännu.
(kan bero på att jag inte visar det så ofta)
6.
jag drömmer om att åka till Norge och se Trondheim och naturen där uppe.
7.
Ps! det här är en hemlighet jag gillar gamla westernfilmer.


Jag vill skicka awarden vidare till:
Mia får den för att hon är en go Q
Rankan för att hon är så positiv , trots att hon har det jobbigt
Mimmi för att hon fotar så fanastiskt fina bilder på fåglar bla och att hon är en av alla som är helt otroliga på att ge komentarer tack mimmi.
Chesney denna underbara blogg syster over there, hon skriver massor av kommentarer och fotar underbara bilder, tyvär är jag så dålig på att skriva på engelska så jag går ofta bet på att skriva det jag skulle vilja.
Det finns mängder av bloggar därute i rymden som är värda en award alla ni andra får också varsin.

9 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Hej där tjejen....
ja, hade inte nätet och min kamera funnit så hade jag inte hittat dig på nätet heller....
Tänk vad livet för med sig en massa trevlig upplevelser....

Underbara 7 saker om dig...
å den där vispen att massera med... den vill jag ha en bild på..
(funderar just hur den ser ut.... kan se mig när vispen virvlar in allt hår i ett huj å luggas...ajajaj... )

Kram från en till som just vägrar att kliva på Herr Vikt-Or.. (vågen)

Mia sa...

Nog är du lite galen som ger mig detta! Man vet aldrig vad som uppdagas, ju.... *L*
Ska klura på det till i morron! ;-))

mimmi sa...

tusen tack :) det var väldigt fin beröm man fick .. jag satt och rodnade ju :D
Grattis till dig .. du är Verkligen värd den :D Du lägger ner så mycket jobb och du svara ALLTID när folk har skrivit till dig :D
kram

Anne-Lie sa...

Hej hopp! Hittade dig via Rantis och vips så ser jag att någon stickar pulsvärmare - sitter med det här hemma men har inget mönster. Har du det?

Köpte lite pärlor oxå men gick bet!

Chesney sa...

Wow, what an honor coming from you! :) You have me smiling from ear to ear! :) Loved learning a bit about you, although your images tell so much~ THANKS :)

Ragnvi sa...

Morning o tack för utmaningen! Får se hur jag gör...tror mina läsare redan tycker att dom vet det mesta om mig...fniss!
Hi, hi...jag vill också se ett foto på vispen!
Kramen!
Ragnvi

LL sa...

Så du är lite medial??
Såg din kommentar på en annan sida.

Anni sa...

Det var roliga saker vi fick veta! Och du, det där med Norge - det tycker jag minsann att du genast ska ta tag i, när man väl kommer dit undrar man varför man alls åker någon annastans! (Skulle kanske vara för maten då...)

Eva sa...

Ha-ha, känner igen det där med byxor som det inte går att andas i! Men nu SKA jag skärpa till mig. Har inte snaskat på två hela dagar :-)
SV: Roligt att du gillade min blogg. Så du har varit med om liknande saker?