söndag 29 november 2009

Utmaning


Har fått en fotoutmaning från Rajson
Det var länge sedan så det är klart att jag passar på och gör ett bidrag.

Utmaningen går till så här: Gå in på mappen “Mina bilder” och välj den 4:e eller 7:e mappen. Välj sedan den 4:e eller 7:e bilden. Skriv lite om den och publicera den på bloggen.
Har följt utmaningen , 7:e mappen och 7:e bilden.

Där finns min utsmyckning på trappan, eller jag kanske ska säga fanns.
För i morse hade älgen som sprang förbi utanför häcken igår, haft kalas här hos oss.
Det skojiga är att här runt omkring är det älg som alla ser utom jag.....
Men nu får jag väl sitta uppe på nätterna för att få den "store" gynnaren på bild.

I min tur skickar jag denna utmaning vidare! promenader på landet

1 kommentar:

Rajson sa...

Får jag skicka över Lillans tyska pojkvä(ja kärleken håller än!).HAn vill ju så gärna se en älg!