söndag 5 april 2009

Bildligt talat


Bildligt talat hos Mimos blogg

13 kommentarer:

annette sa...

Så snyggt Du fotat på den här bilden, den TJOCKA stenmuren ser helt plörsligt mjuk ut i det fina ljusskenet som kommer från öppningen/fönstret.

Ha en skön kväll!

annette

Pumita sa...

Uj, tänker på en fängelsehåla när jag ser bilden. Inte så lätt att rymma härifrån.

Della sa...

Fönster elelr dörröppning det är frågan.

sinneskatten sa...

Det är en fönsteröppning i en borg från 1000-talet.

Tanten sa...

Jag kan inte annat än tänka på hur det måste ha frusits under vinterhalvåret.

Mimo sa...

Kallt inne men härligt solsken ute. Undrar just vilken borg vi befinner oss i?

Ps) Jag ändrade din länk på Mr Linky så att man hamnar direkt på denna posten. Då är det lättare för andra att hitta rätt...

Marie sa...

Ja skullevilja krypa upp i ditt fönster. Ser lite cosy ut :-)

Mimmi sa...

jag skulle vilja sitta i det fönster och ta kort :D
jag älskar gamla borgar .. underbart att få gå runt och kolla på dom
ha en riktig god dag:)
kram

strömmas sida sa...

Vilket vackert vilsamt foto.

Hälsningar
strömma

Petra C sa...

Ser ut som att man kan gå in där och svalka av sig från solen utanför.

Rajson sa...

Snyggt, både kallt men ändå varmt tack vare mjuka färgen!
Angående jätteobjektiv.Nästa år så lånar vi ett par sådana från någon och så åker vi till Trandansen. Jag tror att vi hade gjort succé bland alla gubbarna. Det måste vara något manligt över dessa ting.
Undrar hur många foton somtogs, de kanske stog där för att imponera på varandra!?

Mia sa...

En mycket vacker bild från en gammal borg...

Kaprifol sa...

Vore mysigt att kura ihop sig där i gluggen och kika ut! :)