måndag 13 april 2009


Titta in hos bildligt talat hos mimo

10 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej:)
idag blev det ingen lång promenad i alla fall .. en liten blev det och jag .. hör och häpna .. utan kamera ... ja det är sant :)
men förklaringen var enkel.. jag skulle till affären:)
men lite kort blev det idag ändå .. inne på tomten såg jag en jätte snigel .. stor som en tennis boll .. ush ..sen kom det en humla som också fastnade på bild:) jag tror jag skall lägga upp några av de bilder i morgon:)
ha en bra dag
kram

Ingrid sa...

Här är det läge för ett vitamintillskott!!

Marie sa...

Det vankas soppa tror jag :-)

Karin Berg sa...

Nu är våren här och det börjar gro. Livet börjar igen:) så känner jag när jag ser din bild. Underbart med vår!

Rajson sa...

Nu är det dags att plocka och koka!

Henry sa...

Akta fingrarna när du plockar dom!

annette sa...

Aj, aj dom brukar brännas ganska så rejält.

annette

B i r g i t t a sa...

Wow nyttigheter! Visst är det smaskens med nässlor - gärna i vit sås :)

Mimo sa...

Är det nässlor som tittar upp?

Petra C sa...

Nässlor på väg upp tror jag!