onsdag 8 april 2009

Sport


00 hos Akson är sport

14 kommentarer:

Marie sa...

Passar mig perfekt, lite stillsamt fotbolls lirande på gräset i mycket passande klädsel ;-)

Anette sa...

Är det ordinarie matchdräkt eller.......ser väldans bekväm ut.Vad är det för sport? Fotbollskrocket kanske *ler*

Pumita sa...

Hihi, du dansar dig fram ända in i mål! GLAD PÅSK på dig!

Benita sa...

Haha, en härligt sportig bild. Glad Påsk.

Resa med Herbert sa...

Hej!

En ny sport, fotbollskrocket??

Solvarma kramar från Irene

annalarssonphotography sa...

Den här bilden av sport ÄLSKAR jag!
Just så här ska sport se ut! :)

Lekfullt!

Jaa.. nu ska jag ta mig samman här!

Ha en fin dag!
Kram Anna

NatureFootstep sa...

en härlig sommarbild med lite lagom träning.

strömmas sida sa...

Vilken mysig bild. Sommar och lite spelande på hemmaplanen?..*ler*.

Glad Påsk

strömma

Amanda sa...

Inte så dumt, då skulle tom jag kunna tänka mig att var med. /Amanda

Mimmi sa...

sport! vad är det :)
det är nog inget jag håller på med nu ... om inte foto promenader räknas in i det förstås för då är jag i så fall väldigt aktiv:)
ha en bra dag

Anonym sa...

Det ser lagom härligt ut!

Dahlia sa...

Vilken söt bild. Det där är sådan fotboll jag kan va med o spela! =)

B i r g i t t a sa...

Alla andra spelare är bortdribblade - bara att göra mål nu :)

SysterLilli sa...

Vilken härlig bild! Här skulle till och med jag kunna vara med och sporta! :)