fredag 3 april 2009

Glitter och glamour


Fredagsfoto tycker att vi ska visa glitter och glamour idag, nu ska väl jag i ärligheten namn erkänna att är något jag är, så inte är det glittrig!
Efter en del funderande kom jag på att förra midsommaren åkte jag limosin, det är nog det glamourösaste jag fått till på de senaste årtiondet.
Nu hade det absolut varit snyggare om jag kunnat gått ur limon med en tjusig balkänning, men så var icke fallet.
Men jag suger på minnet och min blårutiga lilla blus dög den med.
vad andra bjuder på hittar du här.

10 kommentarer:

Marie sa...

Wow att få åka limousine. Inte illa och på självaste midsommarafton också. Du ser jätte fin ut :-)

Anette sa...

Det vore väl nåt att veckohandla i......tror förresten du la in fel länk på fredagsfotot!

Hedwig sa...

Har du fått åka i en sån ..... Det var ju glamoröst. Trevlig helg

Fotsteg i Rabatten sa...

visst är det glamoröst med limosin. :)

annalarssonphotography sa...

Men se där.. har du åkt limo!!
Och du berättar inte varför? ;)
Du passar bra med limon :D

Det är inte så glammigt här heller, men ett försök i alla fall!

Hoppas du får en fin helg!
Kram Anna

åsa sa...

åhhh, jag har aldrig provat det. Trevlig helg!

B i r g i t t a sa...

Så spännande att åka lmosin! Glamoröst minsann! Det har jag kvar att uppleva :)
Ha en fin fredag!

Cecilia Artista sa...

Det var verkligen glamoröst - att få åka limo. Vit och tjusig är den också. Man undrar förstås vart du är på väg på själva midsommarafton! Du fick säkert kul!

Trevlig helg!

LottaM - Fotorutan sa...

Åka limo är väl både glittrigr och glamoröst. Själv har jag inget glitter och ingen limo testat heller.
Ha en trevlig helg!

Veronica sa...

Wow, vilken upplevelse!!!
Jättfin är du, med eller utan balklänning!!