lördag 18 april 2009

Musikfoto-årstid


Den årstid som de flesta går och väntar på är sommaren.
Vi har börjat att nosa på den nu när vi för första ggr i år sover över vid stugan.
Att vakna upp och titta ut över sjön det är godis för själen, träffa grannarna som vi inte sett på hela vintern.
När vi satt här i köket med ett glas vin, och pratade om hur vi haft det sen vi såg sist då är den här säsongen på gång.
Jag är en stor "fan" av Katie Melua så hennes if you were a sailboat får bli min hyllning til sommaren.
Lyssna och njut av musik och bilder hos Rajson




9 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Verkligen härlig låt och ett väldigt passande foto. Hon har en underbar röst :)

Hoppas du får en fin dag :)

tallrotsmarie sa...

vilken fin låt, har aldrig hört den.....
bilden passar superbra till låten.

Anette sa...

En ny låt för mig! Passar ju jättebra. Sitter du i båten och sjunger den för älsklingen *ler* /Anette

Marie sa...

Dagens bästa musikval. Jag älskar också Katie Melua och denna bit går inte av för hackor. Snart åker vår båt i plurret och då blir försommar i mitt sinne. Ha en fin lördag.

Jeanette sa...

Jag gillar också Katie Melua mycket, mamma också! Låten passar väldigt bra ihop med den fina bilden. ha en bra dag! Kram

Cissi sa...

Den låten har jag inte hört förut, har faktiskt inte hört talas om artisten heller. Men låten var väldigt bra!

Mimmi sa...

Fin låt:) passar till bild och text:)
Ja tyvärr så blir det så under den mörka tiden av året att man nästan aldrig ser sina grannar .. men när solen och värmen kommer ..då kommer alla ut igen :)
kram

Maria sa...

Verkligen härlig låt, det där är en artist jag inte är så bekant med sedan innan. Någon har haft henne med på musikfoto innan, det kanske va du det?

Husbilen Credo sa...

Fint foto - tyvärr kunde jag inte höra musiken. När man lägger in youtube sidan går det inte att se eller höra musiken.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fortsatt fin dag.