torsdag 23 april 2009

Malmö-Pragh med stegräknare.

Gå till Pragh är en tävling där man går med stegräknare , det är ganska många i hela Sverige som lever sina dagar med stegräknare i byxlinningen.
Vårt lag består av mig och min kollega sen har vi chefen med som "steglots" hon är en riktig steghöjare bra att ha i ett lag.
Från Malmö till Pragh är det 605 km och vi startade 11 mars och ska vara framme 30 maj enligt tappas "riktkarl".
Men se den "gubben" har vi passerat för länge sedan och har endast 12 mil kvar till Pragh.
Vi tävlar i lag men även individuellt.
Jag beräknas vara framme i Pragh ungefär den 3:dje maj om jag fortsätter i den här farten.
Det som ligger närmast nu är Teplice sen är det bara raka vägen till Pragh.

5 kommentarer:

Birgitta sa...

Bra traskat, heja!

Rajson sa...

Oj vad ni är duktiga!
Har du tid för en promenix till helgen.Maila gärna!
Ha det gott!

Mimmi sa...

Jag hade en sån jag med:) och då gick jag så mycket mer ..hm .det vill säga att detta var ju innan jag började att fota . så på den tiden var jag inte så pigg på att gå ut som jag är nu:)
men visst blev man mer motiverat på att vilja ut och gå mer:)
kram

Anonym sa...

Wow! In the end I got a web site from where I know how to actually take valuable information regarding my study and knowledge.


my homepage ... web design agency usa

Anonym sa...

Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I've really enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing on your rss feed and I'm hoping you write once
more very soon!

Also visit my web-site - twitter