lördag 28 mars 2009

Det jag ylar i bilen eller badet


Musikfoto hos Rajson vill att vi ska visa vad vi sjunger i bilen eller badet idag.
Jag är förtjust i Lars Winnerbäcks hugger i sten brukar jag "yla" när jag är själv i bilen, det mesta av honom går hem här hos mig.

I dag ömsom regnar det eller snöar våren som var här och hälsade på förra lördagen verkar ha vissa problem att bestämma sig när den ska komma förgott.
Som sagt förra veckan var det vår,och då var rajson och jag ute på kållandsö ,fotade och njöt i det fina vädret.


7 kommentarer:

foto CHIP sa...

Bra val! Jag har blivit introducerad till denna musik genom mitt äldsta barnbarn. Det är hennes favorit :)

Anette sa...

Du hade aldrig hört "min" låt och jag får säga detsamma om "din" låt! Har jag aldrig hört! Fin sten-bild!

Pialotta sa...

Han är så bra Winnerbäck.. gör verkligen vardagen till fest i både duschen och bilen mm:-)
Härligt foto till oxså.
Mysig fredagskväll

Namn: Eva sa...

Mmmmmmm Winnerbäck är också en av mina favoriter! Bra låtval och passade foto du val!
/Eva

Rajson sa...

Ja du, inte kan man tro att det var SÅ gott för en vecka sedan!
Winnerbäck har jag lärt mig att uppskatta via mina döttrar som har kört hårt med honom!
Perfekt låt och foto!
Oh vad skönt att vara hemma från ett hysteriskt Stockholm!

Anna tassar in.. sa...

Winnerbäck är guld..du..himmel så härligt..aha det var du som var med Rajson alltså..underbart kan jag tro..

www.livskrafter.blogg.se sa...

Lasse är en av mina absoluta favoriter. VIlken låtskrivare ! ! !
Take care
/Emma