måndag 2 mars 2009

Golfhustrun har utmanat mig.....

Utmanad!

Jag blev precis utmanad av Golfhustrun


Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar mer än på första!

Lycka till!

1. Vad heter du: Carina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Core
3. Flicknamn: Cajsa
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Chef
6. Färg: Chokladbrun
7. Klädesplagg:Chinos
8. Mat: citronfromage
9. Sak i badrummet: cajalpenna
10. Plats/stad: Cuba
11.En orsak att vara sen:cannariefåglarna överfaller dig
12. Något man skriker:Caramba
14. Något man dricker: cola
15. Band: Cardigan
16. Djur: chowchow (hund)
17. Gatunamn: cityvägen
18. Bil: Citroeng
19. Sång: Corina Corina
20. Aktivitet med mer än en deltagare: curling

Jag Utmanar: Vita stunder och Pollyjo

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha överfallen av canariefåglar, den var fyndig! =)

annalarssonphotography sa...

Hehe.. Jag har ju redan gjort den här utmaningen en gång ju :P

Men jag kan göra den en gång till för din skull om du vill det?!

Skrev du förresten din mejladress och jag har råkat missat den?
I så fall får du gärna skriva den igen! (om utveckling du vet)

Sov så gott!
Kram Anna

Anonym sa...

Haha! Jag bara ääälskar orsaken till att vara sen! Jag drar om mina kollegor skulle tro mig??

Anonym sa...

Hihi! Inte "drar" utan "undrar" skulle det ju stå!