söndag 8 mars 2009

Prinsessan Tuva fyra år

Att klä på och av barbidockor det är skoj det!

I dag har vi varit hos prinsessan Tuva som fyllde fyra år. Kusiner och farmor,farfar och morfar och inte att förglömma bonusmormor (som är jag).
När man är fyra år och prinsessa så är en bok om sina medsystrar väldigt uppskattat, boken som hon fick av oss kunde spela om man tryckte på knapparna.
Lillebror har ett eget spel, med egna klink och klonk på.
Det klart när man hört dessa melodier måååånga ggr så kan man dem.

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Ja, prinsessor är gåvor att vara glad över!

Anonym sa...

Vilken fin liten prinsessa =) och att klä på och av barbies är grymt! Jag hoppas mina barn, den dag jag fr några, kommer vilja lea med Barbie. För jag har så många fina dockor som jag skulle vilja ge dem! Du ser ut att ha haft en fin hel. Kram

Anonym sa...

Prinsessan Tuva är söt som en karamell =)
Jag tycker fortfarande att det är rätt kul att klä på Barbiedockor, men så är jag ju också bara typ 40 år äldre än Tuva ;-)