måndag 16 mars 2009

Utan ord


Hos pumansdotter hittar du fler ordlösa måndagsbidrag

17 kommentarer:

sinneskatten sa...

Affischerna är från olika uppsättningar som en teatergrupp med funktionshindrade från Malmö gjort.
Barcelona har fått besök där de också gett en föreställning

Anette sa...

Oj, det var många föreställningar. Kul. Kan tänka mig att det är mycket "spelglädje" på dom föreställningarna.

Anonym sa...

EN intressant bild. Jag vill veta vad man tänker när man står där...krypa innanför skallen vore spännande.
Ha en skön dag/Viola

Husbilen Credo sa...

Åh, så kul - och så många uppsättningar de gjort.

Ha en fortsatt fin måndag!
LottaM ..ღ

Thérèse sa...

Många föreställningar och vackra affischer. Kul att veta lite om dom cokså.

Photos by Storm sa...

Så många föreställningar, kul/Lis

B i r g i t t a sa...

Det måste ha varit en lyckad resa - tänk att turnera till Barcelona :)
Jag blir också imponerad av mängden uppsättningar.

Ninni sa...

Så många uppsättningar de gjort! Roligt att de också turnerat utomlands! Får mig att tänka på "Elvis", föreställningen som Hudiksvallteatern gav som också visades på TV.

Mimmi sa...

Det var många föreställningar:)
Den med kaffet föll mig i smaken:D

Pumita sa...

Spännande! Vet du om det är nån turné på gång nu?

P.S. Liv utan kaffe finns inte för mig. ;)

annalarssonphotography sa...

Härligt! Och så många föreställningar de har gjort! :)

Ha en fortsatt fin måndag!
Kram Anna

annette sa...

Oj, det var många uppsättningar dom gjort och så många fina afficher det var, mera sådant tror jag behövs.

annette

Kerstin sa...

Nä men vad kul. Det verkar ha varit en hel del föreställningar. :)
Ha en fin kväll.

Anonym sa...

Tur att tiderna förändras. För 10--20 år sedan var det otänkbart att förståndshandikappade skulle "visa upp sig". Idag händer det nog både här och där. Mycket bra, tycker jag... Tycker att vi också får oss en tankeställare, vi som kallar oss för normala....

Pumita sa...

P.S. Skriv gärna "Utan Ord" i rubriken i fortsättningen (för att kedjan inte ska blandas ihop med OO). Ha det bra!

Anonym sa...

Fina afficher som också ger olika budskap. Amanda

whatthefuckdotcom sa...

så mycket... så lite tid :) Snyggt fotat :)