måndag 9 mars 2009

Utan Ord


Mer utan ord hos Pumita

16 kommentarer:

sinneskatten sa...

Ett andningshåll i mitt liv är munkängarna på Kinnekulle.
I förra veckan när jag var där så kvittrade fåglarna och hängena dansade på träden.
Hela stället är en lisa för själen.

Anonym sa...

Oj, har dessa redan kommit. Himla tur att min läkare föreslog att jag redan skulle börja med pollenmedicinen för att hålla astman tillbaka!

Skön vårbild!

Anette sa...

Du har lyckats ta kort på den där hängena....snyggt! Vet inte hur många gånger jag försökt med det är omöjligt att få in fokusen......
Munkängarna! Har det legat ett kloster där kanske, är det inte lite Arn-trakter? /Anette

Anonym sa...

För varje pollen allergiger är visst detta en fasa.
För mig är det så vackert!

Tack!

Hej från mig!

Pumita sa...

*aatjooo* Jaha, så var det dags igen. Jag välkomnar våren trots allt!

Mimmi sa...

Ja man kan hitta mycket fint i naturen .. bara att titta på din bild:)

Ninni sa...

Vackert och vårlikt! Inte lika trevligt för alla...

annalarssonphotography sa...

Så vackert och härligt!
Våren är på språng hos dig! :)

Jag vill bara säga att jag kommer att vara datorlös de närmsta dagarna på grund av satansvirus som brutit lös.. Så därför kommer jag att få överleva utan dator, hur nu det ska gå! *skrattar*
I'll be back!
Kram vännen! :)

Anonym sa...

Ser att våren faktiskt är på gång så smått, kul!
Men det är inte kul med pollenet som kommer med våren, prosit!

/Caroline

Marie sa...

Märks att våren kommit längre hos er. Idag har dock pippisarna sjungit som galningar här hos mig, wonderful :-) Vacker bild.

Anonym sa...

Våren är på gång...Härligt!

Bitten sa...

Mardrömmen för allergiker. Men så fina.

Ulrica sa...

Glad att jag inte är allergiker... Och så förbaskat skönt med lite vårtecken.

annette sa...

Oj säger jag finns dessa redan, för mej är det ett underbart våtecken för andra inte, bilden var jättesnygg!

Ha det bra!

annette

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vad skönt att ha ett sånt ställe att ta tillflykten till när man behöver ladda batterierna.

Må gott, önskar Irene

Veronica sa...

Okej, det syns att vi bor en bit ifrån. Vad fin bild. Ser att akson har pollen oxå precis som jag, tyvärr kan man inte njuta av våren helt ut då =(