onsdag 18 mars 2009

Ordlös onsdag "De sista strålarna"


Det finns fler oo hos Akson

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentar!
Man kan känna doften av skog av bildens innehåll här. Skuggan skvallrar om att solen håller på att gå ned.
Hade fint!

Randi sa...

Din bild doftar jord och andas ro!

Hedwig sa...

Vilken fin och mysig bild. Du har verkligen fångat skogens lugn.

Anonym sa...

Ramlar nyfiket in här och ser den här sköna bilden. Mossiga stenar är något av det finaste. Det är trygghet för mig.
Tack för titten.

Kerstin sa...

Vilken vacker mossklädd sten. Man kan faktiskt känna skogens dofter på din bild. Härligt med solens sista strålar på stenen.
Ha det gott.

Ninni sa...

En skön stämning i din fina bild. Lugn och fridfull. Man kan känna doften från mossan...
Må så gott!

Anonym sa...

En vacker sten där mossan lyses upp av solens strålar. Amanda

Resa med Herbert sa...

Hej!

Mycket vackert kvällsljus i din mossbeklädda sten.

Solvarma kramar från Irene

annalarssonphotography sa...

Så fridfull bild som verkligen doftar skog och jordfasthet.
Jag känner mig lugn och trygg när jag betraktar din bild - den andas ro!

Vackert!

Ha en fin dag!
Kram Anna

Cecilia Artista sa...

Skön bild och skön miljö. Och det doftar faktiskt lite skog!

Pumita sa...

En liten rutig duk, termos med kaffe och... ja, det behövs inte så mycket mer. Mysig bild!

strömmas sida sa...

Vilken härlig sommarbild med dom sista strålarna.
Jag längtar tills man kan fota sommarbilder.

kram
strömma

Anonym sa...

Man kan nästan känna hur de värmer! Jag undrar om det ligger någon orm som solar där i närhet :)

Mimmi sa...

En fin bild med sol och varma i:)
ett tecken på den vackra natur vi har:)

Lallis - liv och leverne sa...

Din bild är underbart fin:)
Kram Lallis